Pontus uttagen till U15 landslaget!

Vaknade upp i Los Angeles tidigt på morgonen och ganska snart efter att vi gått upp plingar det till i min telefon. Det är landslagskoordinatorn som gratulerar Pontus till att han blivit uttagen till landslaget U15 i vattenpolo!
(null)
Två olika uttagningsläger inStockholm har han varit på och kämpar. Första helgen var jag med och kollade och det var inga lugna pass kan jag lova. Jag hade drunknat innan en tredjedel av dagens första pass tagit slut om jag varit med..
(null)

(null)
Så roligt! Så stolt över Pontus! Som han kämpat i flera år med träningar både sena fredagskvällar och tidiga söndagsmorgnar.
I november väntar en träningshall med landslaget och i slutet av november landskamper i Litauen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0