Rhodos

I fredags bokade jag en resa för barnen och mig och drog redan dagen efter. Magnus har sitt och följer Kiss turnering och har varit i Tyskland och han ska även till Stockholm, Finland och Danmark..
Vår tur att hitta på nåt alltså! O jag kände verkligen att jag ville iväg till sol och värme. Vi bor jättefint i Ixia på ett lagom stort hotell med fin pool:
(null)

(null)

(null)
Grekisk youghurt med honung och valnötter:
(null)
Havet ligger 20 m från hotellet. Det är stenstrand vilket gör lite ont om man inte hur solsäng:
(null)
Halva lyxen med semester är att äta på restaurang, slippa laga mat och diska:
(null)

(null)
Pontus i solnedgången:
(null)Det finns både pingis och tennis på hotellet:
(null)Poolen:
(null)

(null)

(null)
Igår åkte vi in till Rhodos Stad och hade en mysig kväll. Så vackert här!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Idag fick jag med killarna på en morgonpromenad:
(null)

(null)
En sväng till havet:
(null)
Idag åt vi så himla god middag. Vi köpte "Grill Mixed" för 2 men delade på 3 och det räckte. Så gott!
(null)
Hotellpoolen på kvällningen: (null)
Nu ska vi tydligen ut och kolla på fotboll på tv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0