Våra två veckor i Bulgarien!

Vi landade inatt och min pappa kom och hämtade. Kom hem vid 02 tror jag så man är lite trött nu..
Har suttit och tittat på fotona från vår riktiga kamera, de bilder jag använt i de andra inläggen är från min iphone och inte riktigt samma kvalitet.. Här visar jag bilder från våra två veckor. Det blir en del..
Pontus vid stranden första dagen:
Rasmus på Magnus axlar:
Pontus och Magnus snorklar och gör tecken åt varandra. Det var så här Pontus låg utan att fatta att han faktiskt simmade:
En bild från en av dessa otaliga kvällar med racerbilskörning:
Vår dag på vattenlandet var helt fantastisk! Kolla kanan som Magnus och Pontus åker! Själv vågade jag inte..
Det här röret var roligt! Man åkte på dubbelringar som såg ut som en åtta:
De här chipsen gjordes genom att de tog fram en bakpotatis som skars upp, snurrades och friterades.
Hur gott som helst!
Pontus i gapet på ett sjöodjur och Rasmus bakom:

Vi byggde flertalet "konstverk" på stranden när vi var där. Här är ett av dem:
Pontus in action med vattenpistolen i högsta hugg:

En vacker, helt stilla dag..
Killarna sitter i skuggan och dricker juice:

Långa Pontus..
En kväll på stan..

Rasmus:

Fiska ankor och vinna priser..

Killarna vann varsina pistoler och deras far är en bra måltavla..
Familjen..
Dagen då vi hyrde trampebåt, Pontus och Magnus i vattnet mitt ute i havet..

Kolla Rasmus goa ansikte efter att ha vågat åka rutschkanan ner i vattnet..

Rasmus och jag:
Pontus vid poolen:
Pontus igår precis när hinken töms:
Goingen Rasmus:

Mina tre älsklingar:
 Igår kväll.. hejdå Bulgarien!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0