Goa dagar!

Det var min lediga fredag igår och det blev en intensiv, härlig dag. Vi började på Barnpalatset där vi spenderade förmiddagen och lunchen. Rasmus i skeppet:


Killarna samlar bollar:


Rutschkana:


Rasmus i hoppborgen:


På kvällen var det discodags för Pontus. Här i Kärra anordnade Öppna Förskolan disco för alla mellan 2-100 år. Pontus var så tuff i sin skjorta och fräcka frisyr:


Vi hade en underbar kväll! Så himla härligt att se Pontus! När vi kom dit ville han köpa nåt i kiosken så vi köpte var sina godisklubbor och gick in på dansgolvet. Pontus var så cool där han stod och sög på klubban samtidigt som han dansade! Han var så trött när vi kom hem att han somnade mitt i sitt fotbad!

Magnus och Rasmus var ensamma hemma under kvällen:


Idag vaknade vi till strålande sol, men ack vad man bedrog sig på vädret. Det var ju -3 grader och kändes svinkallt. Jag som hade tagit på mig kläder för att gå ut och springa fick klä på mig lite mer efter att ha stuckit ut näsan.
Det var skönt springväder!
Vi gick sedan ner till Öppna Förskolan där det var Loppis och korvgrillning. Rasmus hade med sig spaden och grävde i alla grushögar han såg:


Vid lekplatsen på Öppna Förskolan:




Pontus klipper gräset:


Lunch utomhus smakar alltid bättre!


Vi somnade allihop när vi kom hem, kvalitet!
På eftermiddagen åkte Magnus och köpte en ny cykel till sig medan vi andra bakade bröd:


Rasmus vill hela tiden sitta på pottan numera. Han gör ingenting, men gillar att sitta där. Här pratar han med sin mormor samtidigt!

Ha en bra lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0