Äntligen!

Äntligen är vår dator reparerad och hemma igen! Magnus kom nyss hem med den.. Jag har inte kunnat göra något blogginlägg på över en vecka.. I helgen som gick hade jag och Magnus det riktigt lyxigt. Mina föräldrar bjöd oss på en helg i Varberg på Spa medan de bodde hos oss med killarna. Vi hade det helt underbart! Magnus och jag tränade tillsammans innan vi åkte och kom sedan ner till Varberg och började med ett fotbad, fortsatte ner i en varm bubbelpool. Tog en paus med melon, ananas och nötter och sedan ner i vattnet igen. Väl uppe på rummet vid 17:30 ville vi samma sak - SOVA!! Vilken lyx att bara få sova en stund innan middagen. Jag tog en cider till middagen och den gick rakt ut i min avslappnade kropp. Längesedan jag sov så mycket som den här helgen och det behövdes!

Veckan har rullat på. Barnen har varit friska och på förskolan. Jag hämtar dem strax efter 15 och vi är antingen ute på lekplatsen en sväng eller pysslar lite hemma innan middag. Häromdagen var det målning med vattenfärg. Rasmus tog ett bestämt tag runt penseln, stoppade den i vattenglaset, sedan på färgen och sedan rakt in i munnen.. Ooops!



Picasso här konstaterade stolt när de målat färdigt att "Mamma, min teckning är mycket finare än Rasmus!"



Pontus har blivit nyklippt i veckan:


Idag har jag jobbat min sista dag för veckan. Jag är ju ledig varannan fredag ett tag till och imorgon åker vi till Alingsås för att hälsa på min mormor och Jan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0