Utflykt tillbaka i tiden..

Ja, ja.. jag har varit dålig att uppdatera bloggen! Helgen som passerade spenderade vi på Liseberg under lördagen tillsammans med halva Sverige.. det var väldigt varmt och gott! Killarna tog sig en runda med Farfars Bilar:


Karuselldags.. Rasmus är lite rädd och vill kramas under hela färden:


Nästa superstjärna:


Killarna åker båtarna med sin pappa:


Söndagen var härlig! Jag och kompisen Linda stack ensamma till Ullared och spenderade ett par timmar med shopping. Kom hem med bland annat tennisrackets till killarna:


Denna veckan har Magnus semester och jag jobbar. Killarna har hittat på lite olika saker på dagarna. I tisdags tog Magnus med dem till Backa och gården där han är uppvuxen. Det är nu 30 år sedan han flyttade därifrån! Här är Pontus och Rasmus utanför ingången där deras pappa gått in och ut många gånger när han var i deras ålder:


Rasmus spanar in stället där Magnus lekt som liten kille:


Farfar har även fått besök av sina barnbarn.. Rasmus är jätteledsen för att farfar inte finns i livet.. ;-)

Imorgon jobbar jag min sista dag innan jag går på 4 veckors semester. Vi börjar med att åka ut till Orust efter jobbet, småkillarna och jag, så kan Magnus vara hemma och vila lite.. Han har nämligen klagat ett flertal gånger idag på att han är helt slut efter att ha varit med killarna i 4 dagar.. oj, oj, oj.. Karlar! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0