Vilken natt.. :-(

Jag skulle aldrig ha tränat igår! Jag hade ju redan hosta o mådde lite kasst men tänkte att jag skulle vara med på innebandyn o ta det lite lugnt.. Jag tog det ganska lugnt o hoppade t om över att spela 2-mål men vad hjälpte det?? NU MÅR JAG SKITKASST! Vilken natt... suck! Har hostat mig hela natten igenom.. O vi som ska ut o partaja alla mammorna från bvc-gruppen ikväll.. Hur ska det gå?? Hoppas på att bli bättre under dagen.. Men matchen på söndag kan jag ju bara glömma.. :-( Ingen bra början på helgen..

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nämen Jenny då! Hoppas du orkar följa med ut ikväll nu!

2008-10-03 @ 10:07:18
URL: http://annelioandreas.blogg.se/
Postat av: Coach

Du blir säkert spelklar tills söndagens tillställning...

2008-10-03 @ 15:52:55
Postat av: Jenkan

Dream on Coach! ;-)

2008-10-04 @ 14:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0