Trött...

Hur kan man vara så här himla trött?
Hör det till hösten eller har det med hostan som aldrig försvinner att göra??

Idag var jag och Pontus och lunchade med min mamma vid hennes jobb.. Vår egentliga anledning att åka dit var att hämta ett litet bord och 3 små stolar som Pontus fått av sin mormors arbetskompis.. Perfekt! De var jättefina och ska snart målas om!! När vi satt där och lunchade så kände jag att jag höll på att somna..hade jag varit själv så hade jag förmodligen gjort det.. Så kommer man hem, Pontus somnar och jag går och lägger mig i min säng och tänker att även jag ska sova lite middag.. HELT PLÖTSLIGT ÄR MAN INTE TRÖTT!!! Hur f-n kommer det sig?? När man väl får chansen?? Och nu 1,5 h senare när Pontus kommer at vakna när som helst.. Ja, tro sjutton är jag dödstrött igen! :-(

Kommentarer
Postat av: Magnus Fredriksson

Du är bäst Jenny, jag älskar dig!



Nu drar jag hem till er efter lite arbete och innebandyträning. PIP 23:50

2008-10-14 @ 23:50:01
Postat av: mormor

Nu är det längesedan jag träffade Pontus, längtar efter honom.Krama honom!

2008-10-15 @ 16:40:01
URL: http://jenkanpenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0