Städhjälp o första steget!

Jag har länge bett Magnus om lite städhjälp i radhuset.. Det är så märkligt det där..att de flesta killar inte ens ser att det behövs städa!! Men se..det som åker in genom ena örat och ut genom det andra på min store kille snappar min lille upp!! Så.. utan att ens behöva be om det ser jag honom hjälpa till när det är dax att skura!!
FLER SÅNA KILLAR TILL VÄRLDEN TACK!! ;-)



Igår hände dessutom nåt annat stort: Pontus tog sitt första egna steg!! 2 ggr i rad dessutom, överlycklig över våra hurra-rop!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Nämen!! Se där ja! Vad var det jag sa?!? Pontus struntar i o krypa, han -->GÅR<-- rakt på sak =oP

2008-10-11 @ 16:52:55
URL: http://annelioandreas.blogg.se/
Postat av: Å

Vad kan jag säga Jenkan de där killarna finns faktiskt som städar hela huset på eget bevåg...dock får man vara beredd på att de även städar ens handväska:-). Kram Åsa

2008-10-13 @ 08:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0