Sötsug med tomma skåp..

Klockan är 20:15 o Pontus har precis somnat.. Ringde just Magnus som jobbar över o hade tänkt åka hem strax o sa att han inte behöver stressa utan kan jobba ett tag till.. För här ligger jag o gottar mig i soffan.. Idol just nu och kl 21 börjar ju Greys Anatomy igen! Till råga på allt har jag en skål med mums i handen..eller njae.. I mina mest desperata sug-stunder (det är en sån just nu) så tar jag Pontus majsbågar (alltså bara gjorda på majs, inget fett eller salt..-smakar ingenting men ser ut som stora ostbågar..).. Dessa saltar jag o mumsar i mig. Desperat!! Jag vet!! Men det finns ju liksom inget annat.. Varken Magnus eller jag klarar av att ha nåt gott i skåpen utan att vi kastar oss över det med en gång.. ;-)



Idag har Pontus varit hos sin pappa på jobbet medan jag var hos frisören.. Fick lite bangor för att jag inte klippt mig på länge.. ;-) Tänk vad lite man bryr sig numera..

Dax att återgå till tv:n!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Din lilla godisråtta! Så desperat att du t.o.m snor Pontus "godis"! =o)

2008-10-01 @ 22:14:49
URL: http://annelioandreas.blogg.se/
Postat av: Jenkan

Men jag tog ju inte alla.. ;-)

2008-10-02 @ 14:13:06
Postat av: Åsa

Ostisar är absolut det bästa som finns och som sagt när det kommer till dessa gobitar har nöden ingen lag...även de där urvattnade skumbågarna funkar...Kram Å

2008-10-07 @ 12:20:33
URL: http://acepinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0