Sjukling-trist!

Vad ska man skriva när man inte gör nånting alls?? Klockan är snart 15 o jag har legat i sängen hela dagen.. Magnus tog med Pontus ut o lekte på lekplatsen, gick promenad o hälsade på Peter.. Så att jag skulle kunna vila i lugn o ro.. Sov till 9:30!! Sen har jag ansträngt mig genom att läsa en bok jag fick av Magnus när jag fyllde i somras.. Började på den igår o nu är den redan slutläst; Mossvikenfruar hette den o var riktigt bra. Gilar böcker som inte är så förutsägbara! Snart kommer mina föräldrar hit. De är bäst! De ska ta hand om Pontus lite medan vi allihopa kollar Magnus som ska spela match. De tyckte på eget initiativ att jag kunde behöva lite avlastning med min feber o hosta.. Sen är det ju så mycker roligare att titta när man är fler! Sist gorde Magnus alla 5 målen.. Så nu har man ju lite högre krav.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Magnus Fredriksson

Det var kul att alla var och tittade. 4 mål och en assist var ganska nära fem mål... Vinst med 9-3, det kändes så gött!



Rolig, den här bloggen...

2008-10-05 @ 21:30:07
Postat av: Magnus Fredriksson

Det var kul att alla var och tittade. 4 mål och en assist var ganska nära fem mål... Vinst med 9-3, det kändes så gött!



Rolig, den här bloggen...

2008-10-05 @ 21:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0