Regnkläder + Rutschkana = Falskt

Ännu en regnig dag!
Men vad gör väl det när man har inhandlat nya regnkläder.. ;-)
Så efter att ha sjungit och ätit lunch på Öppna Förskolan tog vi på våra regnkläder, jag och Pontus, och gick till lekplatsen i det gråa lite duggreniga vädret.. Potnus var det enda barnet på hela lekplatsen.. Kändes lite som en lättnad för nånstans har jag liksom inbillat mig att alla andra är "supermammor" som är ute på lekplatsen i ur och skur..

Nackdelen med regnkläder på lekplatsen är att det går väldigt trögt att åka rutschkana - Pontus fick hjälpa till med armarna för att komma ner..



Kvällen avslutades just med ett bad i badkaret. En jättetrött kille satt på skötbordet efteråt och fick på sig pyjamasen samtidigt som han lutade huvudet mot mig - det mysigaste som finns!!
Älskar min lille kille!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Finns oppna forskolan fortfarande i Karra? Det var jag pa nar jag var liten ;)



Kram Sofia

2008-10-25 @ 19:50:16
URL: http://malinsandrahalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0