Redan senil?

Jag är gammal och förvirrad!
Numera är det lite av ett stressmoment att ta en dusch dagtid. Pontus vill gärna duscha med mig, han älskar ju vatten men när jag ska tvätta håret vill jag inte ha med mig honom in i duschen.. Så när jag ska kliva in i duschen så börjar Pontus skrika och gapa (det betyder säkert "Ta mig med" eller nåt liknande) vilket är lite hjärtskärande. Väl inne i duschen känner jag genast att nåt känns konstigt när vattnet rinner över kroppen.. - Jag har glömt att ta av mig en del av kläderna, bh:n! Suck! Visserligen är det skönt att ha brösten på samma nivå som de var när man var 17 men inte så skönt att duscha med bh..

Nä, det fick bli lite terapiarbete med bak som jag tog med till grabbarna på Magnus jobb!



Kommentarer
Postat av: Anneli

Det där såg smarrigt ut! Är det chokladmuffins med nåt klet på? Ser nästan ut som vaniljkräm, men jag antar jag har fel?!?

2008-10-29 @ 23:16:28
URL: http://annelioandreas.blogg.se/
Postat av: Jenkan

Det är kladdkakemuffins med cream cheese frosting på!

2008-10-30 @ 10:43:12
URL: http://jenkanpenkan.blogg.se/
Postat av: ingegärd

Jo, i söndags försökte Pontus förklara att det finns bää på uteplatsen. Klart att han vet det.

2008-10-30 @ 16:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0