Höst!

Ja, nu är det äntligen höst! Jag skriver äntligen för man måste stå ut med hösten för att närma sig julen.. Jag älskar julen o speciellt tiden innan det när man får ta fram alla adventsljusstakar, tomtar osv.. Det är så mysigt! Jag mår lite bättre idag, men har hostat hela natten.. Så trött på det där nu!! Men jag orkar inte med några långa promenader.. Så istället för långpromenad med Åse o lille Kasper så vi brukar träffa på måndagar kommer jag idag hålla mig här hemma i Kärra.. En tur till lekplatsen måste det bli i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Josefine B

Tomtar ja....det gillar ju du.

2008-10-06 @ 10:35:54
Postat av: Anneli

Vilken fin höstbild! Var kul o leka med Pontus förut, hälsar Leo!

2008-10-06 @ 14:34:09
URL: http://annelioandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0