Blivande bilmekaniker?

När Pontus leker själv kan vad som helst hända.. Idag fick jag syn på min lille kille mitt uppe i en reparation av sin bil. Själv blev jag lite förvånad för jag trodde inte att den redan skulle behöva en reparation eftersom han fick den i lördags, men enligt Pontus var det tydligen nåt med ratten som behövde fixas..




Det är så tråkigt när Pontus är sjuk för man blir så ensam.. I vanliga fall har ju jag och pontus en massa aktiviteter för oss, vi träffar kompisar, går på babysim, sångstunder på Öppna Förskolan osv.. Nu när Pontus är sjuk så vill och kan man ju inte utsatta andra små barn för att få samma.. Alltså..redan tisdag och jag är redan uttråkad! Lekplatsen i all ära, bada i badkaret gör vi varje dag och leker här hemma men det är inte samma sak!
Idag har vi t ex använt gå-vagnen till nåt annat.. ;-)




Kommentarer
Postat av: Lollo

Grattis till födelsedagsbarnet!

Glömde helt av det i lördags, fast jag skrivit så fint i kalendern och allt....

2008-10-28 @ 13:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0