Bakning inför födelsedagen..

Imorgon fyller Pontus 1 år! Jag kan inte fatta att tiden har gått så fort.. Känns som igår jag var gravid samtidigt som jag inte riktigt kommer ihåg hur livet var innan Pontus fanns.. Han är ju så självklar i ens liv och vardag att det känns som om han alltid varit här..
Imorgon blir det alltså kalas och har man kalas måste man bjuda på nåt gott.. Sagt och gjort.. Jag och Pontus letade lite bland recept och satte igång.. Pontus är en riktig hejare på att vispa och tycker det är jättekul!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Pontus är duktig på mycket han:

Han kan baka,

han kan städa! Och han är bara 1 år!

Tänk om våra vuxna karlar vore lika duktiga, dom har faktiskt haft några fler år på sej att öva tycker jag;)

2008-10-25 @ 00:18:08
URL: http://annelioandreas.blogg.se/
Postat av: Jenkan

Ja..drömma kan vi ju alltid göra Anneli.. ;-)

2008-10-27 @ 14:25:47
URL: http://jenkanpenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0